Tesla Service. Обслуговування електромобілів

Тесла Моторс створює справді революційні електрокари. Моделі мають унікальні показники й оснащуються найскладнішими електронними системами. Але перед покупкою електромобіля Tesla потрібно обдумати дуже важливі питання: як і де проводити сервісне обслуговування та ремонт, а також де купляти оригінальні запчастини та витратні матеріали? Обслуговування автомобілів Tesla потребує високого рівня кваліфікації, новітнього обладнання та сучасного програмного забезпечення. Саме тому Автосервіс Автодром пропонує скористатись наступними ексклюзивними послугами Tesla Service в Тернополі:

  • програмування;
  • діагностика;
  • слюсарні роботи;
  • встановлення додаткового обладнання;
  • перероблення USA в EU;
  • програмування електронних блоків;
  • установка трифазної зарядки;
  • допомога в оновленні;
  • прив’язка ключів;
  • калібрування;
  • активація автопілота.

 

Ви маєте пам'ятати щодо періодичності проведення сервісного ТО, важливої складової частини експлуатації автомобіля. Від цього залежить безпека водія та пасажирів, а також термін експлуатації вузлів, агрегатів та автівки в цілому. На автосервісі Автодром доступні наступні профілактичні роботи:

  • ТО електромотора;
  • огляд датчика обертів ротора;
  • заміна мастила редуктора;
  • ТО ВВАКБ (чистка клапанів).

 

По секрету розповімо про поширену проблему з електромоторами: які причини, що робити та як запобігти.

Багато хто з новоспечених власників електрокарів пам'ятають звичку прогрівати автомобіль перед стартом. Але водії електромобілів швидко її позбуваються, думаючи, що електромотор прогріти до початку руху (на холостому ході) неможливо. Як таких проблем, пов’язаних зі стартом на холодному двигуні немає. Але ...коли ви різко стартуєте на електромобілі взимку, то пам'ятайте: мотор холодний, мастило підшипників густе, край сальників та ущільнювачів жорсткий. Після серії різких холодних стартів тефлоновий сальник електромотора «виїдає» крайку в місці дотикання із валом ротора. Робоча поверхня валу ротора перетворюється на борозенку, якою антифриз потрапляє в електромотор. Це призводить до протікання сальника.

Давайте поговоримо про наслідки:

  • може заклинити ротор
  • тосол може потрапити в обмотку статора і як результат ви отримаєте замикання
  • міжвиткове замикання, за якого машина обмежує потужність, не даючи змоги водієві розігнатись. І тут є ризик критичного замикання обмоток на корпус, результатом якого може стати вибух усередині електродвигуна.

 

Як запобігти подібним зламам в електромоторі?

  • регулярне ТО (20-30 тис км);
  • щовесни оглядайте датчик обертів ротора;
  • своєчасно замінюйте мастило редуктора. Заводи-виробники радять міняти мастило кожні 80 тисяч кілометрів, з урахування умов експлуатації на наших дорогах ми рекомендуємо - кожні 60 тисяч кілометрів;
  • забудьте про різкий старт на холодному двигуні, хоча б кілька хвилин "не рвіть" автомобіль;
  • при будь-яких підозрілих шумах, клацанні чи інших ознаках - не баріться із візитом до автосервісу;
  • не ігноруйте повідомлення панелі приладів «Зверніться до сервісу»;

 

Автосервіс Автодром в Тернополі розв'язує питання з плановим обслуговуванням, регулярними ТО, ремонтами, діагностиками, а також запчастинами та витратними матеріалами для електромобілів, зокрема для Tesla.

Ми працюємо згідно з офіційним регламентом, наші працівники регулярно проходять навчання щодо обслуговування електромобілів, а на виконані роботи ми надаємо гарантію.

Тисніть на кнопку "Записатись" і наші спеціалісти сконтактують із вами найближчим часом.

Записатись